توجهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هواداران بازیگر سید امیر کاظمی

دوستاران  امیر کاظمی ضمن اطلاع شما سایت رسمی  دوستاران امیر کاظمی افتتاح شد


www.havadaran-amir.ir



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت21:54---25 مهر 1391
عاليه دوستون دارم آقاي كاظمي خيلي با استعدادند و من فكر مي كنم كار خيلي خيلي خوبي كرديد

نرگس
ساعت10:31---8 شهريور 1391
من واقعا یکی از طرفدارایه پرو پا قرصه امیرم و قول میدم همیشه از راهه دور ساپورتش کنم هم من و هم تمامه دوستام که میدونم خیللللللللللللی دوست دارن به نظرم یه ادمه با استعداد داره کم کم وارده دنیایه حرفه ای بازیگری میشه و من به تمتمه ایرانیا تبریک میگم واقعا هم خوشگلی هم جذاب موفق باشی

غزاله
ساعت16:31---2 ارديبهشت 1391
هیچ جز حسرت نباشد کار من
بخت بد بیگانه ای شد یار من
بی گنه زنجیر بر پایم زدند
وای از این زندان محنت بار من
وای از این چشمی که می کاود نهان
روز و شب در چشم
من راز مرا
گوش بر در مینهد تا بشنود
شاید آن گمگشته آواز مرا
گاه می پرسد که اندوهت ز چیست
فکرت آخر از چه رو آشفته است
بی سبب پنهان ... ...


niloofar
ساعت23:18---24 فروردين 1391
بازم سلام!
می خواستم بپرسم چرا سریال خانه اجاره ای رو دیگه پخش نمیکنن؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت22:54توسط هوادار امیر | |