Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هواداران بازیگر سید امیر کاظمی

+نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت13:16توسط هوادار امیر | |

 

 

             

با پخش سریال طنز جدید شبکه سه، تعدادی از بازیگران کمدی تلویزیون مستأجران یک « خانه اجاره ای » می شوند.
به گزارش «بانی فیلم»، مجموعه تلویزیونی « خانه اجاره ای » به کارگردانی رامین ناصرنصیر و تهیه کنندگی محمد کاشانی و حمید رحیمی نادی شهریور امسال در منزلی در خیابان ظفر به عنوان لوکیشن اصلی کلید خورد و هم اکنون آماده پخش شده است. این سریال در 90 قسمت تولید شده و قرار است از امشب ساعت 23 به شکل هر شبی روی آنتن شبکه سه رود.
قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و... به تصویر کشیده می‌شود.
مهران غفوریان نقش جوانی به نام سامان انبارلویی را دارد که به فروش داروهای تبلیغ شده در شبکه های ماهواره ای می پردازد. او به همراه مادرش ثریا (با بازی شهین تسلیمی)، خواهرش غزاله (غزل جزایری) و برادرش پدرام (امیر کاظمی) در یکی از واحدهای این ساختمان زندگی می کند. او برادری هم به نام ساسان (نصرا... رادش) دارد که سال ها پیش به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت و در آنجا مبادرت به تأسیس یک شبکه ماهواره ای کرده است. نقش مادر جون اختر این خانواده را نیز رابعه مدنی بازی می کند. او پیش از این در سریال «وضعیت سفید» (حمید نعمت ا...) و فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» (همایون اسعدیان) بازی کرده است. در یکی از واحدها نیز دو خواهر زندگی می کنند که آن دو را به نام خواهران غریب خواهیم شناخت. نقش این دو خواهر را نعیمه نظام دوست و سوزان عزیزی بازی می کنند. عزیزی یک فرش فروشی دارد و خواهرش در منزل به کارهای روزانه رسیدگی می کند. فرشاد موحدحسینی نیز نقش پادوی عزیزی را در مغازه دارد. در واحدی دیگر، ارژنگ امیرفضلی به نقش آقای سعیدی، تهیه کننده برنامه های تلویزیون را می بینیم که هر روز یک گزارش برای شبکه سه تهیه می کند. نقش گزارشگر و تصویربردار او را بیژن بنفشه خواه برعهده دارد و نادر سلیمانی هم آقا مراد، آبدارچی شرکت و در واقع آچار فرانسه است. در واحد دیگری هم سینا رازانی به نقش یک برگزار کننده شو لباس، کفش و... ظاهر می شود. در کنار این خانه نیز یک خوار و بار فروشی به نام سوپرمارکت برادران برادران وجود دارد که آرش نوذری، بهشاد مخبری و حمید لیقوانی به نقش سه برادر صاحب این مغازه حضور دارند.
واحد آخر این ساختمان هم یک آپارتمان مبله است و هر از گاهی به یک کاراکتر خارجی و... اجاره داده می شود.
این سریال طنز قرار است در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 11 از شبکه سه پخش شود.
سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از: سرپرست نویسندگان: کوروش نریمانی (براساس طرحی از خشایار راد)، نویسندگان: پریسا شمس، جمیله دارالشفائی، محمدرضا عرفانی، حمید برزگر، پوریا کاکاوند و... .


 

+نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:امیر کاظمی,ساعت17:43توسط هوادار امیر | |