Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هواداران بازیگر سید امیر کاظمی

 

با سلام خدمت هوادارا ن عزیز بازیگر جوان

دوستان عزیزم میخوام سایتی رو براتون معرفی کنم که با ثبت نام در ان و انتخاب جایزه خود میتوانید تبلت و یا انواع گوشی های موبایل جایزه بگیرید

اول از طریق لینک زیر وارد سایت شده و بعد ثبت نام کنید و بعد دوستانتان را به این سایت جذب کرده

مثلا برای ای پد ۲ شما باید 22 دوست جذب کنید و...

اینم لینک من که از سایت راضی ام و جایزه شما حتما ارشال میگردد

http://apple.freebiejeebies.co.uk/860486

+نوشته شده در شنبه 13 آبان 1398برچسب:,ساعت20:3توسط هوادار امیر | |

دوستان عزیز سایتhavadaran-amir.orgتوسط مدریت این وبلاگ افتتاح شد

+نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت20:42توسط هوادار امیر | |

دوستاران  امیر کاظمی ضمن اطلاع شما سایت رسمی  دوستاران امیر کاظمی افتتاح شد


www.havadaran-amir.ir

+نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت22:54توسط هوادار امیر | |

لطفا به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت9:40توسط هوادار امیر | |

 

 

+نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت9:27توسط هوادار امیر | |

 

ظاهرا یک چرخش و ساختار مدوری بازیگر ـ کارگردان در حوزه طنز تلویزیونی در حال شکل گرفتن است. بعد از سعید آقاخانی اینک نوبت به رامین ناصرنصیر رسیده تا این بار در مقام کارگردان، داستانی کمیک را روایت کند. این‌که بازیگری پس از سال‌ها تجربه کار طنز در تلویزیون به کارگردانی روی بیاورد فی‌نفسه اتفاق بدی نیست. فقط مساله این است که سابقه و تجربه‌های متعدد به نوآوری در عرصه نمایش و طنز تلویزیونی منجر نشده و همان فضاسازی‌ها و شخصیت‌پردازی‌ها و رویکرد طنازانه مورد استفاده قرار گرفته و بازتولید شده است، در حالی که مثلا سروش صحت در ساختمان پزشکان طرح نویی درانداخت و یک گونه متفاوت‌تری از طنزهای تلویزیونی را عرضه کرد که این تازگی با جذب بیشتر مخاطب نیز همراه شد.
مهران غفوریان، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، نصرالله رادش، سینا رازانی، شهین تسلیمی، آرش نوذری، نعیمه نظام‌دوست، سوزان عزیزی، رابعه مدنی، غزاله جزایری، امیر کاظمی، فرشاد موحدحسینی، بهشاد مخبری و حمید لیقوانی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر هنرنمایی می‌‌کنند. اساسا یکی از ویژگی‌های طنزهای شبانه از جنس آقاخانی و ناصرنصیر همین تعدد بازیگر و کاراکتر بوده که با شلوغ کردن شخصیت‌های قصه، گاه ضعف متن و فیلمنامه را پنهان می‌کنند.
مجموعه «خانه اجاره‌ای» ترکیبی از معضلات اجتماعی و مسائل مبتلابه خانواده را دستمایه کار خود قرار داده و سعی دارد در بستری طنزگونه، مراودات، عادات و مناسبات غلط و مشکل‌سازی را که این روزها بسیاری از افراد خانواده به شکل مستقیم و غیرمستقیم با آن دست به گریبانند، به نقد بکشد.

توجه به مسائل اجتماعی روز که دیگر چندان هم قابل تفکیک از مسائل خانوادگی نیست می‌تواند بهترین سوژه برای دستمایه قرار گرفتن یک مجموعه تلویزیونی باشد، اما به صرف یک یا چند سوژه به اصطلاح مد روز برای این کار کافی نیست، بلکه فرم و ساختاری که برای روایت و بازنمایی این موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز مهم است.
بویژه این‌که از بازیگران آشنای این حوزه استفاده شود. در چنین موقعیتی لازم است ابتدا با یک تغییر نقش یا تحول در جنس بازی این بازیگران یک آشنایی‌زدایی آگاهانه و درونی درباره آنها صورت بگیرد تا تصورات کلیشه‌ای تماشاگر از این بازیگران شکسته شود و این قصه‌های به روز نیز در ذهن مخاطب تاویل‌های تازه‌ای را تجربه کند.

به هر حال در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بحران و نابهنجاری‌های اجتماعی به هر دلیل افزایش‌یافته و پررنگ شده است و این‌که یک مجموعه تلویزیونی با زبان و لحنی طنازانه سراغ این مسائل رفته و در پس لبخندی که بر لبان مخاطب می‌نشاند به آسیب‌شناسی این معضلات هم می‌پردازد. در این خصوص معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت‌اندوزی، ساده‌لوحی و تاثیرات مخرب برنامه‌های ماهواره‌ای به تصویر کشیده می‌شود. هرچند هر کدام از این موارد به تنهایی واجد ظرفیت بالایی برای پرداختی عمیق‌تر بوده و این شیوه کشکول‌وار که از هر مساله چیزی در سبد قصه بگذاریم در نهایت به نوعی سطحی‌نگری می‌انجامد که دست‌کم آن سویه آسیب‌شناختی و نگاه جدی‌تری را که در پس این قصه‌هاست، کمرنگ می‌کند. البته سرگرمی، مهم‌ترین پیامی است که اگر هر مجموعه تلویزیونی بتواند آن را تضمین کند کار بزرگی رخ داده است.
همان‌طور که اشاره کردم ساختار بیرونی و بصری قصه فرق چندانی با مجموعه‌های مشابه ندارد و از لوکیشن و موقعیت‌های دراماتیک تکراری استفاده می‌شود که باز هم برای مخاطب خیلی آشناست.

کارگردانان مجموعه های طنز باید با ریسک پذیری عرصه های جدیدی را به روی مخاطب بگشایند. اگر بخواهیم خانه اجاره‌ای را در چارچوب همین شمایل متداول و همیشگی طنز بررسی کنیم چندان هم بی‌مزه و دافعه‌برانگیز نیست. به هر حال داستان‌های این سریال در یک مجموعه مسکونی که چند خانواده مختلف با مختصات و ویژگی‌های خاص خود زندگی می‌کنند، اتفاق می‌افتد. زندگی هرکدام از خانواده‌های این مجتمع، تحت تاثیر ماجراهای روزمره قرار می‌گیرد که اگرچه وقوع‌شان دور از ذهن نیست، اما تبعاتی دارد که فضایی شیرین و طنزآلود پدید می‌آورد.
در واقع به‌رغم لوکیشن ثابت، مخاطب با تنوع و تعدد داستانی در این سریال مواجه بوده و می‌تواند ماجرایی تودرتو و طولانی را دنبال کند که خوشبختانه به واسطه ریتم خوبی که از این ساختار متناوب به دست آورده از کسالت و ملال بیننده می‌کاهد. سریال در عین این‌که از شخصیت‌های شناسنامه‌دار بهره می‌گیرد، اما با هویت کلی و جمعی‌تری مواجه هستیم که به واسطه ترکیب خانواده‌های مختلف در قصه فراهم می‌شود که هر کدام از آنها به نوعی قشری از جامعه را نمایندگی کرده و مسائل آنها را به تصویر می‌کشند.

در این فضای مشترک، آنچه موتور حرکت کمدی قصه قرار می‌گیرد تفاوت و تضادهایی است که در شخصیت‌های داستانی می‌بینیم که در یک همزیستی اجباری به تنش‌ها و البته روابط عاطفی تن می‌دهند که از دل آن، طنز ماجرا بیرون می‌زند.
خانه اجاره‌ای در واقع یک مجموعه طنز آپارتمانی ـ شهری نیز محسوب می‌شود که شاید برای بسیاری از مردم ایران در سراسر کشور به عنوان دغدغه است به بهانه‌ای برای خندیدن تبدیل نشود. لذا ما در طنزپردازی‌های تلویزیونی نیز به یک نوع پایتخت‌زدایی و آپارتمان‌گریزی نیازمندیم تا یک خط در میان مسائل و معضلات اجاره‌نشینی و آپارتمان‌نشینی به موضوع همیشگی طنزهای تلویزیونی بدل نشود.
خانه اجاره‌ای در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده شده و با توجه به همین طولانی بودن با این خطر مواجه است که ریتم خود را از دست داده و نتواند مخاطب را با خود همراه کند. واقعا پس از تجربه‌های متعدد در کارهای ۹۰ شبی، سرپا ماندن چنین مجموعه‌هایی در یک فصل، دشوار است

+نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت9:24توسط هوادار امیر | |

 

گفت و گوی کوتاه امیر کاظمی با روزنامه جام جم درباره پدرام خانه اجاره ای

 

سوداي خوانندگي

امير كاظمي در نقش پسر جوان و از خدمت فراري مجموعه خانه اجاره ای ، كارش را در تلويزيون با مرضيه برومند و مجموعه همه فرزندان من آغاز كرد و برنامه جوانانه مثبت من با اجرا ٬ بازی و ساخت او از شبكه تهران در حال پخش است . شهروز مرفه بي‌درد وضعيت سفيد ، اين بار در نقش پدرام انبارلويي ، اولين تجربه‌اش را در طنز نود شبي تجربه مي‌كند. این اولین گفت و گوی امیر کاظمی پس از موفقیت در نقش پدرام خانه اجاره ای است و راضی کردن او برای همین چند خط صحبت کار ساده ای نبود . او درباره حضورش در اين مجموعه مي‌گويد: براي پيوستن به اين گروه جاي درنگ نبود، اين كاراكتر را خيلي دوست دارم. پدرام پسري است كه در يك خانواده متوسط زندگي مي‌كند، به خوانندگي علاقه دارد ولي كاملا بي‌استعداد است و تمام تلاشش در اين است كه از خدمت سربازي معاف شود.

با توجه به اين‌كه در طراحي شخصيت‌هاي خانواده انبارلويي از مادر گرفته تا خواهر و برادرم همگي از ضريب هوشي پاييني برخوردارند، مناسبات ما با يكديگر و نيز همسايگان باعث به وجود آمدن موقعيت‌هاي طنزي شده كه در قسمت‌هاي پخش شده شاهد بوده‌ايد.

كاظمي ، كاراكتر پدرام را تا حدي شبيه نقشي كه در وضعيت سفيد بازي كرد، مي‌داند، ولي وضعيت مالي خانوادگي و پر و بالي را كه به شخصيت پدرام در اين مجموعه داده شده، وجه تمايز اين دو نقش مي‌داند و تلاش دارد در انتخاب نقش‌هايش به دام كليشه گرفتار نشود.

اين بازيگر جوان از اين‌كه كنار يك گروه حرفه‌اي حضور يافته، خرسند است و مي‌گويد: تا به حال در طنز نود شبي بازي نكرده بودم و تجربه خوبي است و همين نكته، فشردگي كار را از يادم مي‌برد. رامين ناصرنصير ، كارگردان خوب و فهيمي است كه در يك مجموعه با او همبازي بودم و دست بازيگر را براي ايفاي نقش بازمي‌گذارد تا راجع به موقعيت‌ها با او تعامل داشته باشد. همچنين 2 بازيگري كه بيش از همه با آنها بازي دارم، مهران غفوريان و غزال جزايري هستند كه بيشتر پاسكاري‌هايم با اين دو كاراكتر است. امیر کاظمی در همین چند قسمت سریال خانه اجاره ای در نقش برادر سامان و غزاله ، پدرام ، خوش درخشیده است و این روزها طرفداران بیشماری پیدا کرده است .

+نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت9:6توسط هوادار امیر | |

+نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت13:16توسط هوادار امیر | |

 

 

             

با پخش سریال طنز جدید شبکه سه، تعدادی از بازیگران کمدی تلویزیون مستأجران یک « خانه اجاره ای » می شوند.
به گزارش «بانی فیلم»، مجموعه تلویزیونی « خانه اجاره ای » به کارگردانی رامین ناصرنصیر و تهیه کنندگی محمد کاشانی و حمید رحیمی نادی شهریور امسال در منزلی در خیابان ظفر به عنوان لوکیشن اصلی کلید خورد و هم اکنون آماده پخش شده است. این سریال در 90 قسمت تولید شده و قرار است از امشب ساعت 23 به شکل هر شبی روی آنتن شبکه سه رود.
قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و... به تصویر کشیده می‌شود.
مهران غفوریان نقش جوانی به نام سامان انبارلویی را دارد که به فروش داروهای تبلیغ شده در شبکه های ماهواره ای می پردازد. او به همراه مادرش ثریا (با بازی شهین تسلیمی)، خواهرش غزاله (غزل جزایری) و برادرش پدرام (امیر کاظمی) در یکی از واحدهای این ساختمان زندگی می کند. او برادری هم به نام ساسان (نصرا... رادش) دارد که سال ها پیش به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت و در آنجا مبادرت به تأسیس یک شبکه ماهواره ای کرده است. نقش مادر جون اختر این خانواده را نیز رابعه مدنی بازی می کند. او پیش از این در سریال «وضعیت سفید» (حمید نعمت ا...) و فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» (همایون اسعدیان) بازی کرده است. در یکی از واحدها نیز دو خواهر زندگی می کنند که آن دو را به نام خواهران غریب خواهیم شناخت. نقش این دو خواهر را نعیمه نظام دوست و سوزان عزیزی بازی می کنند. عزیزی یک فرش فروشی دارد و خواهرش در منزل به کارهای روزانه رسیدگی می کند. فرشاد موحدحسینی نیز نقش پادوی عزیزی را در مغازه دارد. در واحدی دیگر، ارژنگ امیرفضلی به نقش آقای سعیدی، تهیه کننده برنامه های تلویزیون را می بینیم که هر روز یک گزارش برای شبکه سه تهیه می کند. نقش گزارشگر و تصویربردار او را بیژن بنفشه خواه برعهده دارد و نادر سلیمانی هم آقا مراد، آبدارچی شرکت و در واقع آچار فرانسه است. در واحد دیگری هم سینا رازانی به نقش یک برگزار کننده شو لباس، کفش و... ظاهر می شود. در کنار این خانه نیز یک خوار و بار فروشی به نام سوپرمارکت برادران برادران وجود دارد که آرش نوذری، بهشاد مخبری و حمید لیقوانی به نقش سه برادر صاحب این مغازه حضور دارند.
واحد آخر این ساختمان هم یک آپارتمان مبله است و هر از گاهی به یک کاراکتر خارجی و... اجاره داده می شود.
این سریال طنز قرار است در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 11 از شبکه سه پخش شود.
سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از: سرپرست نویسندگان: کوروش نریمانی (براساس طرحی از خشایار راد)، نویسندگان: پریسا شمس، جمیله دارالشفائی، محمدرضا عرفانی، حمید برزگر، پوریا کاکاوند و... .


 

+نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:امیر کاظمی,ساعت17:43توسط هوادار امیر | |

 

 

امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد . امیر کاظمی جدیدا بازی در فیلم سینمایی " برندگان " به کارگردانی بیژن بیرنگ و مهران رسام را به پایان رسانده است . این فیلم که فیلمبرداری آن یک ماه به طول انجامید تقریبا فیلمی جاده ای محسوب می شود و در شهرهای تهران ، اصفهان و شیراز فیلمبرداری شده است. امیر کاظمی در این مدت تنها یادداشتی برای مجله " زندگی ایده آل" نوشته است که بخشی از آن را که در آخرین شماره این مجله چاپ شده است را در اختیارتان می گذاریم :

 

ماجرای فسنجان چپه شده!

 

فکرش را بکن ! یک شب بخوابی و صبح با صدای زنگ موبایل همیشه خاموشت ( که هنوز هم نفهمیدم آن شب چه جوری روشن شد ! ) از خواب بیدار بشی و ببینی کارگردان محبوب فیلم ها و سریال های دوران کودکیت به تو پیشنهاد بازی در یکی از نقش های اصلی سریال جدیدش را می دهد !

روز هفتم شهریور ماه سال هشتاد و هفت برای من چنین روزی بود که اصلا نفهمیدم چه طور شب شد و امیدوارم همه شما چنین روزهای خوبی را تجربه کنید . دیدار مجدد با مرضیه برومند و بستن قرارداد برای بازی در سریال « همه بچه های من » اتفاقی بود که ظرف چند ساعت افتاد و آغازی شد برای طی کردن یک راه طولانی و یاد گرفتن تجربه حرفه ای از کسانی که شاید دو برابر سن من فقط تجربه کار در سینما و تلویزیون دارند ...

روزی که من برای حضور در پروژه هفتاد قسمتی « همه بچه های من » ( که بعدا به دلیل حجم بالای کار به 42 قسمت تقلیل پیدا کرد ) قرارداد بستم ، تنها چند روز تا آغاز فیلمبرداری فرصت باقی بود که روزها درگیر کار عکاسی سریال ( همان عکس هایی که در تیتراژ و محیط خانه میبینید) و تستهای گریم و لباس بودیم ، بعد از ظهرها هم درگیر کارهای دفترم بودم و تنها شبها فرصتی بود برای تمرین و درآوردن نقش پویا .

شاید الان خیلی ها بخندند اگر بنویسم برای درآوردن نقش پویا در اپیزودهای پایانی سریال به نسبت قسمتهای اول بنا به نوع قصه و تغییرات شخصیت ، چندین کیلو وزن اضافه کردم و این قضیه با قیاس تصویری کاملا محسوس است ! شاید برای خیلی ها عجیب باشد ، اگر بنویسم حتی روی راه رفتن و نوع گویش کلمات پویا در هر اپیزود به صورت دقیق کار شده . پویا در هر قسمت از سریال ( به تناسب موقعیت پیش آمده برای شخصیت ) تغییر حالت فیزیکی و روحی میدهد و این مسئله امری طبیعی در متد های بازیگری رایج در دنیاست و شاید تنها برای بخشی از کارگردانان و بازیگران عجیب باشد که بنا بر شرایط مالی و یا تولید فشرده ، فیلمنامه صبح روز فیلمبرداری به دستشان میرسد و طبیعتا انتظار تغییر شرایط نقش برای بازیگر و داشتن یک دکوپاژ حرفه ای از کارگردان نمی رود

+نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:بیوگرافی امیر کاظمی,ساعت19:50توسط هوادار امیر | |

 

خنديديم ، خوش گذرانديم ، يادگرفتيم ، گريه كرديم ، سخت كار كرديم ، رفاقت كرديم ، ياد

گرفـتـيـم مـعـرفـت را ، دعـوا كرديم ، عشـق ورزيديم ، مرام را شناختـيم ، بـازي كرديـم ، از

روحمان به او دميديم ، فكر كـرديم ، تحمـل كـرديم ، تـامـل كرديم ، سـفر كرديم ، گردوهاي

باغ را خورديم ، نواقصمان را پيدا كرديم ، تجربه كرديم ، كودكي را دوباره يادگرفـتـيـم ،  بزرگ

شديم ، گرمـاي بــا هم بـودن ، سـردي تنهايي ، براي هم خاطره ساختيم . خـاطره اي كه

ثبت شد به دست بزرگترهايي كه تحملمان كردند . .         

+نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت15:57توسط هوادار امیر | |

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت15:38توسط هوادار امیر | |

سلام بر شما دوستان عزیز

دوستان من این وبلاگ مخصوص هواداران بازیگر محبوب کشورمان اقای سید امیر کاظمی است

اگر کسی از دوستان در باره ایشان اطلاعاتی داشته باشد ان را به ایمیل من بفرستد تا ان مطلب را با نام خودش در وبلاگ قرار دهم

باتشکر       مدریت وبلاگ

+نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت16:8توسط هوادار امیر | |

عکس های جدید امیر کاظمی گالری عکس سید امیر کاظمی

 

اجرای زنده امیر کاظمی : عکس های جدید امیر کاظمی :گالری عکس امیر کاظمی : عکس های شهریور ماه امیر کاظمی : امیر کاظمی :

 

 

 

+نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت16:8توسط هوادار امیر | |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد