Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هواداران بازیگر سید امیر کاظمی

 

گفت و گوی کوتاه امیر کاظمی با روزنامه جام جم درباره پدرام خانه اجاره ای

 

سوداي خوانندگي

امير كاظمي در نقش پسر جوان و از خدمت فراري مجموعه خانه اجاره ای ، كارش را در تلويزيون با مرضيه برومند و مجموعه همه فرزندان من آغاز كرد و برنامه جوانانه مثبت من با اجرا ٬ بازی و ساخت او از شبكه تهران در حال پخش است . شهروز مرفه بي‌درد وضعيت سفيد ، اين بار در نقش پدرام انبارلويي ، اولين تجربه‌اش را در طنز نود شبي تجربه مي‌كند. این اولین گفت و گوی امیر کاظمی پس از موفقیت در نقش پدرام خانه اجاره ای است و راضی کردن او برای همین چند خط صحبت کار ساده ای نبود . او درباره حضورش در اين مجموعه مي‌گويد: براي پيوستن به اين گروه جاي درنگ نبود، اين كاراكتر را خيلي دوست دارم. پدرام پسري است كه در يك خانواده متوسط زندگي مي‌كند، به خوانندگي علاقه دارد ولي كاملا بي‌استعداد است و تمام تلاشش در اين است كه از خدمت سربازي معاف شود.

با توجه به اين‌كه در طراحي شخصيت‌هاي خانواده انبارلويي از مادر گرفته تا خواهر و برادرم همگي از ضريب هوشي پاييني برخوردارند، مناسبات ما با يكديگر و نيز همسايگان باعث به وجود آمدن موقعيت‌هاي طنزي شده كه در قسمت‌هاي پخش شده شاهد بوده‌ايد.

كاظمي ، كاراكتر پدرام را تا حدي شبيه نقشي كه در وضعيت سفيد بازي كرد، مي‌داند، ولي وضعيت مالي خانوادگي و پر و بالي را كه به شخصيت پدرام در اين مجموعه داده شده، وجه تمايز اين دو نقش مي‌داند و تلاش دارد در انتخاب نقش‌هايش به دام كليشه گرفتار نشود.

اين بازيگر جوان از اين‌كه كنار يك گروه حرفه‌اي حضور يافته، خرسند است و مي‌گويد: تا به حال در طنز نود شبي بازي نكرده بودم و تجربه خوبي است و همين نكته، فشردگي كار را از يادم مي‌برد. رامين ناصرنصير ، كارگردان خوب و فهيمي است كه در يك مجموعه با او همبازي بودم و دست بازيگر را براي ايفاي نقش بازمي‌گذارد تا راجع به موقعيت‌ها با او تعامل داشته باشد. همچنين 2 بازيگري كه بيش از همه با آنها بازي دارم، مهران غفوريان و غزال جزايري هستند كه بيشتر پاسكاري‌هايم با اين دو كاراكتر است. امیر کاظمی در همین چند قسمت سریال خانه اجاره ای در نقش برادر سامان و غزاله ، پدرام ، خوش درخشیده است و این روزها طرفداران بیشماری پیدا کرده است .



نظرات شما عزیزان:

Nina
ساعت13:21---19 فروردين 1391
ميشه يه تالار گفتگو براي طرفداران امير بذاريد!!

خيلي دوست دارم نظر بقيه رو در موردش بدونم!!
پاسخ:با سلام به دوست عزیزم قراره به زودی سایت رسمی هواداران امیر افتتاح بشه و شما میتوانید از امکانات ان استفاده کنید ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت9:6توسط هوادار امیر | |